@misc{Tadevosyan_Ruzanna_Ban, author={Tadevosyan, Ruzanna}, howpublished={online}, publisher={ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․}, abstract={The article examines the behavior of importing goods and local production due to the ban on the import of goods of Turkish origin. The study covers the nine-month period from January to September 2020-2021. Imports from Turkey decreased by about 70% during the observed period. The decision affected different product groups in different ways. In particular, the import of most of the goods under the ban decreased by 70-99%, the small number of goods under the ban fell by 1-2%, the import of some goods out of the ban significantly decreased, and the import of a few goods out of the ban increased significantly. The reduction in imports was accompanied by a significant increase in the production of some types of local production, but not to the extent that the import from Turkey was reduced. Moreover, in the case of most goods, even the volume of import substitution from other countries was not commensurate with the reduction of imports from Turkey. However, taking into account the growth of domestic production of some products, we believe that the ban on the import of these products should be extended, and those products that have no potential for domestic production and should be replaced by more expensive imports from other countries, the ban on these products should be lifted. Հոդվածում ուսումնասիրվել է թուրքական ծագման ապրանքների ներմուծման արգելքով պայմանավորված՝ ապրանքների ներմուծման և տեղական արտադրության վարքագիծը։ Ուսումնասիրությունն ընդգրկում է իննամսյա՝ 2020-2021 թթ. հունվար-սեպտեմբեր ժամանակահատվածը, որի ընթացքում Թուրքիայից ներմուծումը կրճատվել է մոտ 70%-ով։ Որոշումը տարբեր կերպ է ազդել տարբեր ապրանքախմբերի վրա։ Մասնավորապես՝ արգելված ապրանքների գերակշիռ մասի ներմուծումը կրճատվել է 70-99%-ով, սակավաթիվ արգելվածներինը՝ 1-2%-ով, որոշ չարգելվածներինը՝ էապես, իսկ սակավաթիվ չարգելվածներինը զգալիորեն աճել է։ Ներմուծման կրճատումն ուղեկցվել է տեղական արտադրության մի շարք ապրանքատեսակների արտադրության էական աճով, սակայն ոչ այն չափով, ինչ չափով կրճատվել է Թուրքիայից ներմուծումը։ Ընդ որում, ապրանքների մեծամասնության դեպքում անգամ այլ երկրներից ներմուծման փոխարինման ծավալները համարժեք չեն եղել Թուրքիայից ներմուծման կրճատմանը։ Այնուամենայնիվ, հաշվի առնելով որոշ արտադրատեսակների հայրենական արտադրության աճը, կարծում ենք՝ այդ ապրանքների ներմուծման արգելքը պետք է երկարացնել, իսկ այն ապրանքների նկատմամբ, որոնք ներքին արտադրության որևէ ներուժ չունեն և պետք է փոխարինվեն այլ երկրներից ավելի թանկ ներմուծմամբ, արգելքը պետք է վերացնել։ В статье исследуется изменение импорта товаров и местного производства из-за запрета на ввоз товаров турецкого происхождения. Исследование охватывает девятимесячный период с января по сентябрь 2020-2021 годов. Импорт из Турции за рассматриваемый период снизился примерно на 70%. Решение повлияло на разные товарные группы по-разному. В частности, импорт большинства товаров, попадающих под запрет, снизился на 70-99%, небольшое количество товаров, попадающих под запрет, упало на 1-2%, ввоз некоторых товаров не попадающих под запрет значительно снизился, а импорт товаров, не попадающих под запрет, значительно выросло. Сокращение импорта сопровождалось значительным увеличением производства некоторых видов местной продукции, но не до уровня сокращенного импорта из Турции. Более того, в случае большинства товаров даже объем импортозамещения из других стран не был соизмерим с сокращением импорта из Турции. Однако, учитывая рост внутреннего производства некоторых товаров, мы считаем, что запрет на ввоз этих товаров следует продлить, а те товары, которые не имеют потенциала для внутреннего производства, будут заменены более дорогим импортом из других стран, запрет на эти продукты должен быть снят.}, title={Ban on the Import of Goods of Turkish Origin and How We Dealt with it}, type={Հոդված}, keywords={Armenia and world}, }