@misc{Հովհաննիսյան_Հենրիկ_Լույսի, author={Հովհաննիսյան, Հենրիկ}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ}, abstract={Շրջապատող աշխարհի տեսողական ընկալումը հանգեցնում է առանձին կետերի, հատվածների ու առարկաների տեսազգացական առանձնացման, երբեմն էլ գեղագիտական մեկուսացման։ Մարդկային հայացքը բնությունից օժտված է պայմանաձևերի (մոդելներ) ստեղծման և տեսանելի իրականության անսպասելի կարգավորումների։ Արտացոլումը, որպես գեղարվեստական երևույթ, հաճախ սկիզբ է առնում վայրկենական հայացքից, ևայստեղից էլ՝ լուսանկարչությունն իր գեղագիտական դիտումներով ու նմանողության մղումով․ դիտակետերի ընտրություն, լույսի հետ ու լույսին հակառակ, մղում առ անտեսանելին, հայեցման ու վերապրումի նույնացում, որտեղ չեզոքանում է տեսանելի աշխարհի առարկայականությունը, և առարկաները մոտեցվում են մարդուս հոգևոր աշխարհին։ При зрительном восприятии окружающего мира происходит эстетическое выделение отдельных точек или фрагментов, воображаемое изолирование предметов от реальных соотношений. Человеческий взгляд посути обладает способностью предвосхищения, свойственного художникам, ‒ создавать модели, что приводит к неожиданному оперированию картинами реальности. Отражение как художественное явление есть результат мимолетного взгляда. В этом смысле искусство фотографии с его поиском ракурсов, соотношением тени и света, отражая сходство с объектом, являет собой связь между созерцанием и переживанием, где исчезает предметность видимого мира. Оптическая опосредованность при творческом подходе проникает во внутренний духовный мир человека. The visual perception of the surrounding world takes place via imaginary highlighting of certain dots and fragments, which sometimes brings to aesthetic isolation. The human vision is by nature endowed with anticipation of visible models, which may bring to most unexpected arrangement of the visible reality. Reflection, viewed as an aesthetic phenomenon, quite often originates at a glance. Hence, the photography with its aesthetic observation and aspiration for resemblance. It’s all about the observant eye, being with and without light, craving for the invisible, and this instant link between contemplation and anxiety, the very point at which the significance of the visible reality vanishes, and things around us smoothly get closer and closer to man’s spiritual life through optical mediation}, title={Լույսի և ստվերի գեղագիտությունը}, type={Հոդված}, keywords={Մշակույթ}, }