@misc{Aleksanyan_E._A._Simulating, author={Aleksanyan, E. A.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Պոլիտեխնիկ» տպ.}, abstract={The use of Virtual Reality(VR) as a learning tool encourages the creation of software that allows users to experience learning environments on a device. This paper provides a mechanism for developing a VR system to assist interactive electrical engineering laboratories to be used in the teaching of Electrical Theory. A key point is that there is no need for the user or student to have coding experience as all the necessary items for the experiments are implemented in the software as 3D models. Վիրտուալ իրականության(ՎԻ) օգտագործումը որպես ուսումնական գործիք խթանում է ծրագրային ապահովման ստեղծումը, որը օգտվողներին հնարավորություն կտա փորձարկել ուսումնական միջավայրերը սարքերի միջոցով: Այս աշխատանքն ապահովում է ՎԻ համակարգի մշակման մեխանիզմ, որը կաջակցի Էլեկտրատեխնիկայի դասավանդման ժամանակ կատարվող ինտերակտիվ լաբորատոր փորձարկումներին։ Հիմնական գաղափարն այն է, որ օգտագործողին կամ ուսանողին ծրագրավորման փորձ ունենալը անհրաժեշտ չէ, քանի որ փորձերի համար անհրաժեշտ բոլոր պարագաները ծրագրային ապահովման մեջ ներդրված են որպես եռաչափ մոդելներ: Применение виртуальной реальности как инструмента обучения поощряет создание программного обеспечения, которое даст пользователям возможность испытать среды обучения с помощью устройств. Эта работа обеспечивает механизм разработки системы виртуальной реальности, которая поддерживает получение интерактивных лабораторий во время электротехнического обучения. Основная идея заключается в том, что студенту или пользователю нет необходимости иметь опыт программирова- ния, так как все инструменты, используемые во время опытов, внедрены в программное обеспечение как трехмерные модели.}, title={Simulating electrical systems and laboratory experiments in immersive virtual reality}, type={Հոդված}, keywords={Computer science}, }