@misc{Քոչարյան_Լևոն_ՀՀ-ին, author={Քոչարյան, Լևոն}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ԱԵԳՄՄ հրատ.}, abstract={Հոդվածում քննարկվում է ինքնորոշման իրավունքի՝ որպես խաղաղ, ժողովրդավարական և արդար միջազգային կարգի առանցքային սկզբունքի հարցը, դրա իրականացումը, հակամարտությունների կանխարգելման արդյունավետ ռազմավարությունն ու ներդրումը տեղական, տարածաշրջանային ու միջազգային մակարդակներում կայունության ապահովման գործում: Դիտարկվում են այս սկզբունքի իրագործման նախադեպերը մի շարք երկրներում, ինչպիսիք են Էստոնիան, Լատվիան, Լիտվան, Սլովենիան, Խորվաթիան, Բոսնիա և Հերցեգովինան, Կոսովոն, ինչպես նաև քննարկվում է միջազգային իրավունքի համապատասխան նորմատիվ-իրավական բազայի հիման վրա ինքնորոշման իրավունքի կիրառման հնարավորությունն Արցախի ժողովրդի համար: Ընդգծվում է, որ Արցախի ժողովուրդն ունի ինքնորոշման նույն իրավունքը, ինչ Սլովենիայի, Խորվաթիայի, Բոսնիա և Հերցեգովինայի, Կոսովոյի, Մակեդոնիայի, Չեռնոգորիայի, Էստոնիայի, Լատվիայի և Լիտվայի ժողովուրդները, որոնք այսօր ապրում են որպես անկախ ժողովուրդներ. հայերը չպետք է խտրականության ենթարկվեն։ Այսպիսով` ղարաբաղյան հակամարտության լուծումն ամբողջ աշխարհում ինքնորոշման իրավունքի գերակայության ճանաչման և բոլոր ժողովուրդների միջև խաղաղ համագործակցության ջանքերի մեջ է: В статье рассматривается вопрос о праве на самоопределение как ключевом принципе мирного, демократического и справедливого международного порядка. Его реализация представляет собой эффективную стратегию предотвращения конфликтов и вклад в обеспечение стабильности на местном, региональном и международном уровнях. Рассматриваются прецеденты реализации данного принципа для ряда стран, таких как Эстония, Латвия, Литва, Словения, Хорватия, Босния и Герцеговина, Косово, и обсуждается возможность применения того же права для народа Арцаха на основе соответствующей нормативно-правовой базы международного права. Подчеркивается, что народ Арцаха имеет такое же право на самоопределение, как и народы Словении, Хорватии, Боснии и Герцеговины, Косово, Македонии, Черногории, Эстонии, Латвии и Литвы, которые сегодня живут как независимые народы. Армяне не должны подвергаться дискриминации. Таким образом, решение карабахского конфликта заключается в признании приоритета права на самоопределение во всем мире и в усилиях по мирному сотрудничеству между всеми народами и нациями. Agriculture is one of the most important spheres of Armenian economy. The GDP of Armenia in 2018 2as AMD 6,002,747,800,00, out of which AMD 926,360,500,000, or the 15.4% of the GDP is from agricultural activities. This sphere is the most vulnerable and fragile, also the most affected by force major. Almost from all points of view, including the food security, labor, sociological, customer, etc, agriculture surely is the most important line of Armenian economical and sociological life. Hence, necessity emerges to take care of stable development and keep it safe from different hazards. Almost every year the agriculture of the Republic of Armenia is being affected by different natural catastrophes, such as hail, frost, drought, different types of illnesses and infections, also fires, which have significantly increased during the past few years. This article discovers the specific risks in agriculture of Armenia, finds mitigation mechanisms and discusses the possibility of insurance to control the risks.}, title={ՀՀ-ին բնորոշ գյուղատնտեսական ռիսկերը. ապահովագրությունը որպես այդ ռիսկերի զսպման մեխանիզմ}, type={Հոդված}, keywords={Տնտեսագիտություն}, }