@misc{Л._Э._Гукасян_Изменение, author={Л. Э. Гукасян and С. М. Минасян and Э. С. Геворкян and А. В. Даян}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Изучено влияние однодневной, недельной и годовой умственных нагрузок на психологические, кардиогемодинамические и соматометрические показатели учащихся VIII класса общеобразовательной школы и гимназии. По Спилбергеру определялся уровень личностной тревожности учащихся, по Айзенку - принадлежность к экстра- и интровертам, а также уровень нейротизма. Измерялись основные показатели гемодинамики (пульс, артериальное давление, систолический и минутный объемы крови). Показано, что наиболее выраженные сдвиги исследованных параметров наблюдаются у учащихся гимназии в динамике однодневной и недельной нагрузки в пятницу. Օրական, շաբաթական և տարեկան ուսումնական ծանրաբեռնվածության պայմաններում ուսումնասիրվել են հանրակրթական դպրոցի և վարժարանի VIII դասարանի աշակերտների կարդիոհեմոդինամիկ, անթրոպոմետրիկ և հոգեֆիզիոլոգիական ցուցանիշների փոփոխությունները: Ըստ Սպիլբերգերի որոշվել է աշակերտների անհատական տագնապության մակարդակը, ըստ Այզենկի` պատկանելիությունը էքստրա- և ինտրավերտների, ինչպես նաև նեյրոտիզմի մակարդակը: Որոշվել է հեմոդինամիկայի հիմնական ցուցանիշները` անոթազարկային ճնշումը, արյան ճնշումը, սիստոլիկ և արյան րոպեական ծավալը: Ուսումնական տարվա ընթացքում դիտվել է ուսումնասիրված բոլոր ցուցանիշների արտահայտված տեղաշարժ ուրբաթ օրը օրական և շաբաթական ծանրաբեռնվածության դինամիկայում վարժարանականների մոտ: Change of the some psychological and cardiohemodinamical parameters of VIII grade pupils trained under various programs (a secondary school, a grammar school) in dinamics of academic year is studied. During the academic year we have noticed that there is decrease in all indexes learnt before which is the result of daily, monthly and annual loading comparison. At both schools we reveal an inefficiency of work of system of blood circulation from the beginning by the end of academic year. At especially ghymnasic classes greater shifts of parameters of vegetative maintenance, than at secondery school.}, type={Հոդված}, title={Изменение психофизиологического состояния учащихся в динамике обучения по инновационным образовательным программам}, keywords={Biology, Physiology}, }