@misc{Анна_Тамироглян_Фортепианный, author={Анна Тамироглян}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Հոդվածը նվիրված է Էդգար Հովհաննիսյանի Դաշնամուրային կվինտետին (op. 12, 1955): Ստեղծագործությունը նվիրված է Կոմիտասի անվան լարային քառյակի արտիստներին՝ հայ հրաշալի երաժիշտներ Ա.Գաբրիելյանին, Ռ.Դավիդյանին, Հ.Թալալյանին և Ս.Ասլամազյանին, ովքեր մեծ ավանդ բերեցին ոչ միայն հայկական, այլև սովետական երաժշտության կայացմանն ու զարգացմանը: Է.Հովհաննիսյանի Դաշնամուրային կվինտետը ժանրի մոնումենտալ նմուշ է, որտեղ չնայած անսամբլային կազմին, դրամատուր գիական մտահղացումը մարմնավորվել է սիմֆոնիկ մասշտաբին համազոր նշանակության մակարդակով:The article is about Edgar Hovanissyan’s Piano quintet (1955), a composition dedicated to the musicians of the Komitas Quartet–string quartet ensemble, to the remarkable artists – A. Gabrielyan, R. Davidyan, H. Talalyan and S. Aslamazian. They have contributed to the establishment and development of not only Armenian but also Soviet musical art. Hovanissyan’s Piano quintet is a monumental representative sample of this genre, where in spite of having a few number of players the dramatic conceptualization of the piece is realized on a scope equivalent to that of a symphonic.}, title={Фортепианный квинтет Эдгара Оганесяна}, type={Статья}, keywords={Music}, }